så sker der lidt nyt igen.
min thermoswitch i køleren var gået så blæseren ikke startede, den er nu skiftet ud til ny.
halvdyr men det skal jo virke.
i samme omgang fik jeg lavet mig en fast kontakt, til tænd og sluk af blæseren, meget rert hvis man sidder halvfast i mudder eller sand.
låget til køleren blev også skiftet ud til en ny. Den gamle var træt i gummiet og og slap i fjederen og lukkede derfor damp ud ved kun 70 grader.
ikke fedt at køre uden vand.

efter at have boret og lavet om på min gamle slidte lygtemaske måtte der også en ny af dem til, de er heldigvis max billige.
et par billeder af lygtemaskerne og lygten.

den nye fastgørelse af lygten, med jursteringsmulighed hvilket jeg virkelig manglede på den gamle.


monteret med hjemmebyggede alu beslag.


den gamle var monteret med skruer igennem plastikken. virkede også godt nok, men manglede jurstering og så moste det masken meget sammen, se næste billede!


til venstre den gamle maske, og højre den nye, parabolen er skiftet for længst. men se lige foreskellen på bredden af maskerne!



alt i alt meget tilfreds.
håber bare jursteringen virker, hehe! BTW stjålet fra yamaha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar