Lidt klargøring og optimering

Vi fik kørt lidt spor i dag, endte op med en is i vejers, hvilket ikke var helt skidt.
Mit forhjul lød lidt sjovt under kørsel i dag, så det skulle kigges lidt på da vi kom hjem.
det blev så hurtigt mere omfattende da jeg bestemte mig for at lave lidt om på ledningsnettet så min blæser kan køre færdig efter jeg har slukket motoren, og kan kører konstant hvis jeg vil det. rart at vide at det virker.
herudover flyttede jeg båthornet fra foran køleren og ind under tanken hvor den ikke er i vejen.
flyttede relæet til mit xenon kit, og pakkede sikringer og ledninger om.
tror efterhånden det hele er ved at være som det skal.

skal nok desværre have mig en ny kæde inden race, men må lige vente til d. 1.
har lidt bøvl med starteren når jeg er i gear. den vil ikke rigtig fatte at jeg har koblet ud, kan være det er koblingen der ikke trækker helt nok? må lige kigge på det på torsdag, til vores pre enduro dag/aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar