25km blandet, med max gas :-)

skulle jo testes før eller siden, og i dag fik jeg endelig tid til en lille tur igen.
Jeg rensede tændrøret helt af så alt sod/aske der måtte være efter kørsel var nyt.
en tur ned på stranden med fuld gas ud og hjem, derefter en tur ud til grusgraven hvor marken stod med 50cm mudderspor efter grøn koncert :-) (glad for sin styrdæmper her!)
og så afsluttet på et par single tracks i skoven øst for byen.... (i sverige)
på turen hjem fik den max gas i et lavt gear for ikke at kører med mellemgas hele vejen gennem byen.

vaskede cyklen og hev tændrøret ud.

lille fin lysebrun satan :-) der spiller max. trækker i øvrigt meget bedre end før og powerwheelier nemt i 3. gear med 55 kmt. det er jo perfekt.

overvejer kraftigt at tage på crossbanen i morgen, men ved sku ikke om jeg kommer afsted :-(

nogen der vil med?

mine blink får strøm selvom kontakten er slået fra (betyder nok desværre en dårlig kontakt) flad nok!
men det kan jo så måske også forklare mit besvær med at få det op at kører.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar