Endurotræning med Peter Weiss

En fucker fed dag i Vejle området.
pænt glat underlag og en masse bakker :-)

Video:


2 omgange afsluttet med et lille styrt :-)i øvrigt undskyld hvis det var din kawasaki jeg kørte over (tror nu ikke jeg ramte den)



et par gode omgange med jes i aktion (både med slid og slæb :-))



Sporet modsat... det var sku med en noget blandet følelse i flokken.

i øvrigt flad at man ikke rigtig kan se hvor stejlt der var på mange af delene. alt for fedt spor, men kunne godt have undladt lidt af leret der :-)


og lidt billeder.
Pakket og klar

mon de står der når vi kommer frem ?


Jeg fortæller uden tvivl noget klogt

Jes på vej til terrænet

En glad knap så svedig dreng

Så er vi i gang

alt for fedt terræn

Forran stub :-)

Jes i det bløde.

Downhill (ser ikke ud af noget, men shit der var problemer i det hul :-))

god stil jes

perfekt med egen fotograf

triller da endnu

Peter Weiss uphill, må indrømme at den var for stejl og mudret til mig :-(

lidt ned ad bakke

Sku da et godt billede der, check naturen.

igen

Jes på hjul over grene

igen

eller man kan kører hen over dem :-)

fedt fedt

fotoshoot

op af hullet

jes på farten

en træt supermand

En knap så træt supermand.

Over stammerne 

nice


sving i det bløde

over stammer

en god supermand over "nu løse stammer"

en sidste runde tror jeg.
Hjemme efter en super fed dag.
se hvor de kæler, min støttefod er slidt op og jes' mangler en alarm :-)

har uploadet flere billeder, men har 566 stk. må lige finde en måde at uppe dem på så i andre kan hente dem af jer. der er nogle gode nogen i blandt.

tak til Peter og alle de andre for en super fed dag!
ikke hver dag vi får lov at kører i den slags bakker :-)

video tilgår!

3 kommentarer:

  1. Fede billeder fra en fed dag.

    Er det muligt at se de resterende?

    Mvh. Kenneth - Den ene af de 2 KTM-2taktere

    SvarSlet
  2. Hey Kenneth, jo jeg har arbejdet lidt på den smarteste løsning og tror det må være DropBox.
    er ved at uploade nu, så linker jeg lige til en rar fil med alle billederne.
    1.43 GB :-( men så er de da oppe :-)
    sørg for at hente dem når det er, for de bliver nok pillet ned igen da jeg kun har 2GB ledig.
    håber der er nogen i kan bruge :-)

    SvarSlet
  3. Hejsa, kan du sende link til mig også.
    Jeg var der også på KTM 250F crosser.

    Fed oplevelse og fede billeder... :)

    Hilsen

    Allan Krøyer

    SvarSlet