Enduro træning i Juelsminde

Ja klokken var ikk eret mange da uret ringede og vi pakket traileren på rekordtid.
Søndagen stod på race i Juelsminde hvor Johnny inviterede til Endurotræning.
Uden at ane hvad vi kørte op til :-)

Sporet i og omkring en gammel mindre aktiv grusgrav bød på uphills, singletracks, sten og sand samt ikke mindst mudder :-)

Her et par omgange hvorefter min gersvælger løsnede sig på akslen og jeg måtte ind og reppe det (easy fix)



Og lidt fotosession på en stejl skrænt :-)


Sidst et par omgange på tid.
sporet målte jeg til 1.51km og min tid var lige omkring 5 min. altså rigeligt plads til forbedring :-)


JEG HAR SMIDT ALLE BILLEDERNE I DROPBOX OG I KAN HENTE DEM HER!!! : http://dl.dropbox.com/u/39816879/Juelsminde%20d.%2009.10.2011.rar

hvis du synes det er træls at man ikke bare kan poste dem en efter en så må man lige snuppe en kiks i en fart. der er over 500 billeder og de fylder 2,4GB. der er mange gode og sikkert også et af dig (hvis du var med!)

Lidt blandede billeder fra Juelsminde.







































































Det tog sin tid at komme hjem, men med et smil på læben (bortset fra maden på transportcentret, en med rejer og æg, en med rullepølse og en pepsi max = 131,- !! er du vimmer!! den unge pige undskyldte prisen, men kunne jo ikke gøre ved det )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar