Nye blink

Så fk jeg igen lidt tid i værkstedet, denne gang stod den på nye blink.
vi går den mørke tid i møde og de gamle raslede og var fule af mudder. i det heletaget ikke 5 øre værd. kostede vist også kun 50,- pr stk.
de nye blink er fra Kedo, og virker ok nok. de er ike så fleksible som de gamle, men jeg må så undgå at vælte så meget. ( ikke noget problem )
Jeg fik i samme omgang skildt, renset og repped min baglygte, den raslede max før da den var flækket, og den var kulsort indeni så man kunne faktisk ikke se lyset i den.
det blev altså lavet nu.
fik trukket helt nye ledninger til både blink og lygte.
Da jeg til farmerdate også smadrede mine håndbeskyttere har jeg bestilt nye af disse også, de blev lidt dyre, men de skulle så også kunne holde til rigtig meget.
Mærket er Zeta og er pænt svært at finde hehe.
synes de er max fede, blink er der også.

lidt billeder af det forskellige.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar