Hjelmlys

Så kom der gamg i projektet igen. har længe gået og ville prøve med cree dioder som hjelmlys.
min gamle hjelmlampe var i varm hvidt lys, og det duer slet ikke sammen med mit Xenon på 6000K
nu er der så bestilt en mr16 erstatnings diodepærer på 4W, som kan smide 348 lumen. sweet!
temperaturen er på 5800K så det passer bedre til mit Xenon.
det var ikke super billigt med sådan en pærer, men det SKAL testes.

dioderne gør også at jeg kan have en batteripakke i min camelbak i stedet for at skulle bruge strømmen fra cyklen.
det er jo rart når man skal af og på, eller ufrivilligt skal af! hehe. desuden er suger dioderne kun 4W imod en halogen på 55W! så det holder længe på batteri.
samlet tror jeg projektet render op i ca 400kr så det går nok.

mit gamle projekt der skal opdateres!















Den nye pærer der skal erstatte min halogen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar