Så blev der lavet lidt igen!

Bestilte varme i håndtagen fra KTM... og fik lige lidt ekstra sendt med.
det eneste der så ikke kom i pakken var så varmehåndtagene! flot hva!'
nå men om ikke andet så fik jeg da renset mine eger på baghjulet, renset fælgen, ny slange i og nyt S12 bagdæk på.
fik sat en ny koblingskontakt i, så jeg kan starte i gear... smart hva!
cyklen fik også lige et sæt nye tandhjul og en friskrenset kæde på. ny gearing er nu 15-45 og passer lidt bedre til landevej end min 15-48.
nu skal jeg rent faktisk bruge 1. gear igen, hehe.

nu jeg så ikke fik min varme i håntagene til turen her den 1. Januar så måtte jeg jo tænke i andre baner.
et par supersmarte styrluffer blev produceret og monteret på min KTM. de skal nok holde pølserne varme på vej til Vandel.
de er satme grimme, men de duer.
billeder kommer senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar