Motard

Så fik jeg vendt bagdækket om, lavet spacere til forhjulet, min har jo analogt speedo drive, men fælgene er fra 2005 og har derfor ikke dette.
bagghjulet passede bare perfekt på.

forskærmen er alt for stor, men nu skal der lige spares lidt så den må jeg lev med dom den er.
samme med gearingen, 15-45 er måske lige i overkanten til en motard, vil gerne have 16-40 eller 17-42.
men igen, det må vente lidt.

fandt så ud af at min gamle foreste bremseskive er 300mm, så det er ikke sikkert jeg gider at investere i en 320mm, selvom jeg nu har adapteren.

har strammet rebound op, og sat kompression ned på forgaflen. bagdæmperen er ret stiv i forvejen så den lader jeg være for nu.

skal blive sjovt at prøve i morgen. må ikke leje mere med den i dag ;-)

billeder billeder billeder!













































Ingen kommentarer:

Send en kommentar