Den Lille Nye :-) KTM 400 EXC 2002

Så fik jeg chancen for at hente mig en lille ny maskine.
det blev en 2002 400 EXC med rekluse kobling og noget mus i dækkene (mousse)
Hentede den på sjælland i går søndag, hvor jeg fik kørt en god lille teknisk tur med Henrik og sønnike (tak for det :-)) her konstaterede jeg hurtigt at karbunaden nok trænger til en tur med rens og evt et par nye dyser, den lagger :-( men skidt det er jo til at fikse. ligeledes er radiator dækslet i stykker og lukker op ved kun 100 grader så den skal skiftes.
I dag havde jeg så fornøjelsen af at smide den rundt på min hjemmebane og må sige jeg ikke er skuffet :-) Den kører sku rimeligt godt. rensede lige skumfiltret i dag ( det trængte) men det hjalp desværre ikke på karburator lagget.
den er hissig men rolig (gir det mening?) den lille motor der og med reklusen er det en fornøjelse uden lige.
jeg valgte så at flipturne på stranden hvor man så kunne se mig hænge efter den da jeg jo nu havde vendt mig til ikke at bruge koblingen :-) den tog da lige ved... kommer video op.

men lige et par billeder:




lidt beskidt og jo der er plads til forbedringer, men den kører tosse godt i motoren og det er trods alt vigtigst.
tror jeg venter med at skifte plastik til jeg har kørt lidt på den :-) skulle jo nødigt smadre den nye plast :-)

god spas og masser af gas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar