Så fik vi da også kørt søndag :-)
som varslet var sporet udbygget med en gammel mercedes og et par gode hop.
fremmødet var blandet, fra morgenstunden var vi godt nok ikke mange, men op af dagen kom flere af
DORMCK gutterne og så fik vi da trævlet sporet op :-)

Et par gode omgange på sporet ved Holsted søndag, denne gang med bil og hop.

Jeg jagter mureren. eller det vil sige det er sjovere at filme når der kører noget at filme :-)

Op af dagen kom som sagt lidt flere folk. bla. Henrik på sin 2000 520 EXC. her forsøger jeg at indhente og filme ham lidt i aktion :-)

Vi fik også hoppet lidt på de 2 hop. Det lille hop var godt nok pisse træls, men det store hop var super :-)


Lidt flere hop og så var der en bil der skulle forseres også :-) (kvaliteten kom lidt ned da jeg klippede det sammen :-( skal se om jeg kan samle det i HD engang)

jeg filmer Henrik på sporet igen :-) denne gang med de dybe mudderrender. synes der var lidt mere udfordring i sporet hvis vi fik dem med :-)

Og sidst men ikke mindst et par gode omgange med mudder :-)
Frokosten blev et par fede pøller med tilhørende brød og smørelse.
en super god dag hvor regnen holdt sig væk.

tak for en fed dag.
vi gør det sku igen i denne uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar