Så fik vi testet sporet ved holsted. tak for en fed torsdag aften i klubben :-) det var alt for sjovt :-) lidt video:



Jeg filmer Jens rundt på sporet.



3 gode omgange på sporet.



Her træner jens og jeg lidt på dækkene.




1. røverheat. ikke lige min kop the, men det gik meget godt :-) det i sin simpelhed ud på at kører en omgang "speedway" og sidste mand over stregen ryger ud, de resterende fortsætter til der kun er 1 tilbage. Jeg blev nr. 2



stafet hvor vi sammen med vores makker skulle kører fælles 4 omgange. Holdene fordelt med hurtigste og langsomste. Vi vandt :-) sidst men ikke mindst var der en konkurrence om hurtigt at komme ud og vende og hjem igen, filmen må vente har uppet mine 5gb :-( her vandt jeg over jens i finalen... spitze :-) vi gentager en god dag på søndag... bare meget meget mere :-) det var sku en god torsdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar