Mit Archos setup, hjemmebygget vandtæt boks til optagerenheden. Video kamera

skift af kronrørs lejer


Skift af baghjulslejer, bøvl da den var knækket




se lig et slidt leje


min nye karbubenner Mikuni TM40 Med ACC pumpe




01.04.09Bestilt Fladspjældskarburator med accelerationspumpe fra Mikuni. og det er ikke aprilsnar,kæft jeg glæder mig.

03.04.09Lavet strømudtag "Hella" til GPS og helmetlight, samt jumpstart og andre gadgets. det er smart.
forsøgte også at installere en blinkdiode for at indikere at jeg har alarm på, men der er ikke rigtig nogen steder at finde strøm der kun er på når cyklen er slukket.
sidder der stadig men duer ikke.

06.04.09Alle stik renset, karburator max rengjort og nye pakninger overalt. slæden boret op til 3mm og nålen flyttet op.

13.04-09Fadspjældskarburatoren kom endelig med posten. Mikuni TM40 med acc pumpe, ja tak. smed den på med det samme og fik indstillet den. testet d 14. og giver en del mere liv i cyklen. skal rulles snarest.

05.05-09Skiftet baghjulslejer

06.05-09Skiftet kronrørslejer, top og bund.

Skiftet gearing til 15-48 talon alu.
Skiftet olietermometer til nyt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar