Video samling

Lige en link samling til mine videoer, der er lidt forskelligt.

Lidt leg på havnen den anden dag, dejligt støve
Se min video
Lidt wheelie træning på græsmarken så man ikke slår sig.
Se min video
Lidt hillclimbing i løst sand, spændende.
Se min video
Lidt video fra nytårsaftensdag 2008, fed tur.
Se min video
Sporet fra farmerdate 2008, alt for genialt, vi ses igen til september.
Se min video
Lidt kørsel i vand, det er altid sjovt
Se min video
min gamle DT125R bliver straffet i vandet, den går dog bare ud og startede uden videre på bredden igen.
Se min video

alle mine klip er at finde på www.motorcykelgalleri.dk hvis man skulle gide at se det hele. en masse masse klip, hehe.

ligeledes ligger der et utal af albummer, men der skal du være medlem for at se dem. har du en mc er det stedet at være!

thats it for now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar