En dag på øen.

Så kom der sand under dækkene igen. En god lang tur på en af de danske øer.
Startede dagen med en kaffe herhjemme inden jeg smuttede på færgen til øen.
Her stod den på morgenmad og lidt småfiks på cyklerne, en tur på tanken og så ud i det grønne/sand.

Vi fandt lidt grønne/sand veje ud af byen og ud i det grønne.


Lidt grusvej på vej ud.

Turen gik ud mod den store bunker på nordsiden.


Markvej til den store bunker jeg nu har kigget på et hav af gange fra færgen.

Efter bunkeren gik turen ad flere markveje ud mod plantagen hvor der altid er sjovt at kører.


Lidt mere markvej ud til plantagen.

Her fik vi kørt et par omgange til der så desværre kom en fuglekigger der synes det var lidt træls vi kørte i de ellers mange fantastiske hop og drops.


POV i plantagen.

Mens den ene pauser kan den anden jo godt tonse rundt, så hvorfor ikke filme imens.


Jes i plantagen

Fik da også overbevist jes om at han skulle filme mig lidt :-)


Ham selv i plantagen.

Herefter gik turen tværs over øen af singletracks (dårlig video så den slettede jeg) til vi igen kom ud på stranden.
her fandt vi en god stamme der kunne trænes lidt på.
Virker ikke altid efter hensigten, men vi kommer da over hver gang.


Jes over træstamme

Også her fik Jes filmet mig :-)


Mig på træstamme.

Efter træstammen gik turen nordpå igen. Forlod øen efter knap 4 timers race :-) pisse fed dag.
Jes havde i øvrigt lige et par dele jeg manglede, så nu kan jeg forhåbentlig snart kalde cyklen lovlig :-) TAK JES.

fed dag og sprød humor hver gang..
CYA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar