lidt smådele

Nu har cyklen snart stået i min garage i små 2 uger.
den har ikke fået den store tur endnu, men har fundet lidt småting jeg skal have på/skiftet.

Har i går d. 09.06.2011 skiftet luftfiltret og renset carburatoren... der var desværre fuld af sand på den forkerte side af filtret, men intet i karburatoren.

Forgaflen har fået bleeders på.

Jeg har lidt dele liggende der skal på snart.
3 x oliefilter kits.
Timetæller
Styrlås (ikke at de gør meget, men den skal på).

Har lidt flere smådele på vej med posten.

bl.a. har jeg investeret i et ZAP accelerationspumpe cover som burde hjælpe på det lag/bog der opstår når man vrider hårdt i håndtaget (og det gør man jo)


har også bestilt en ZAP benzin skrue.
begge dele lidt pop til carbunaden som man nok aldrig ser (og som desværre ikke fåes i orange :-()


fik i øvrigt testet min nye neckbrace i går, det tager lidt tid at indstille den, og då fungere det ikke optimalt med mit Acerbis panser, så der må nok noget nyt og lettere panser til snart.
ellers fungere den egentligt som forventet. mærker ikke meget til den når jeg kører, kun når jeg skal kigge over skulderen for at se om folkene er med :-)

god spas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar