Öhlins dæmper monteret :-)

så fik jeg tid til endelig at få monteret bæstet.
havde ikke lige de rigtige skruer, men dem må jeg lige få købt :-)

i øvrigt ville jeg hellere montere under styret, men mangler lige en forhøjer inden den må flyttes derned.

sidder over styret da jeg manglede forhøjere. 
ja skruerne måtte have en spændeskive oven på broen for ikke at være for lange :-(
bliver lavet om hurtigst muligt. 
 Måtte forlænge stangen fra stel til dæmper, måske ikke den bedste løsning, men det virker fint.
 masser af udsyn til speedometret
ser da meget sødt ud synes jeg :-)

fik også lige tid til en kort tur ned ad gaden, det er godt nok skørt at kører med.
men må sige det stabilisere max, ikke den vilde grund til at holde på styret ned ad gaden mere :-)
sparer sikkert en masse kræfter på en længere tur, men til enduro/alm offroad kommer den nok på setting 1 og 25 grader.
det er mindst muligt.

skal nok blive godt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar